Estrenem la Copa Jocs Esportius amb la seua primera cita a Castelló de la Plana.

Estrenem la Copa Jocs Esportius amb la seua primera cita a Castelló de la Plana.

El 7 de juny escaladors i escaladores de les categories Sub-15 i Sub-17, es concentraran en el Rocòdrom Palpa Roca, per a mesurar les seues forces i competir per a superar els seus reptes.
Portada Noticia

 

A més de la Lliga de Jocs Esportius per a les categories Sub-10 i Sub-13, i dins del Calendari Federatiu 2025, s'ha organitzat aquesta Copa de Jocs Esportius, per a les categories següents, totes elles dins d'aquest projecte de la Generalitat Valenciana que pretén posar en valor l'esport en edat escolar, i que enguany és la primera vegada de participació de la nostra Federació.

 

Aquesta cita, la 1a Copa de Jocs Esportius d'Escalada en Bloc té unes particularitats que estan arreplegades en un reglament que, juntament amb més informació, pots trobar en l'espai que hem preparat per a l'ocasió.

PÀGINA WEB INFORMATIVA

 

Les inscripcions estaran obertes fins al dia 11 de maig, a les 23:59h

inscrIU-te aÇí

 

Si vols conéixer un poc millor en què consisteixen les proves que s'inclouen en aquest projecte, visita aquesta pàgina:

CALENDARI DE JOCS ESPORTIUS FEMECV 2025

 

Recordem que per a les competicions oficials FEMECV és imprescindible presentar la llicència FEDME en qualsevol dels dos suports oficials:
• Targeta FEDME física.
• Llicència FEDME digital a través de l'App FEMECV o una altra autonomia autoritzada FEDME.
(No serà vàlida ni foto ni captura de pantalla de qualsevol dels formats)

 

Patrocinadores: